• Preverite omrežne nastavitve. Svetujemo, da po vnosu spodnjih nastavitev izklopite in ponovno vklopite mobilno napravo. Za bolj podrobna navodila glejte navodila proizvajalca vašega mobilnega telefona.

    Splošni podatki za nastavitev prenosa podatkov (interneta):

    Ime dostopne točke (APN): internet

    Uporabniško ime (Username): mobitel

    Geslo (Password): internet

    Vrsta APN (APN Type): default,supl

    Splošni podatki za nastavitev sporočil MMS:

    MMS-center: http://mms.mobitel.si/servlets/mms

    Vrsta APN (APN Type): default,supl

    MMS-posredniški strežnik: 213.229.249.40

    Vrata posredniškega strežnika: 8080

    Vrsta APN: default,mms

  • Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam ne delujejo MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite telefon. Preverite še omrežne nastavitve. Glejte vprašanje številka 1.

  • Glejte vprašanje številka 1.

  • Strošek zamenjave SIM kartice lahko preverite na strani Ceniki.

  • Ne.

  • Na SIM kartico lahko shranite do 500 stikov. Količina SMS in MMS je odvisna od modela mobilnega aparata.

  • SIM kartice ponujamo v 3 velikostih: Regular/Mini SIM, Micro SIM in Nano SIM. Velikost kartice SIM, ki jo boste potrebovali, je odvisna od vašega mobilnega aparata.

  • Najprej preverite, ali imate vzpostavljeno internetno povezavo. Preverite pravilnost vnesenih podatkov v svojem poštnem odjemalcu. Predvsem bodite pozorni, da ste vnesli pravilen elektronski naslov, poštni strežnik ter pravilno uporabniško ime in geslo.

  • Pred številko osebe, katero želite poklicati, je potrebno vnesti klicno številko države in nadaljujete z vnosom številke brez ničle.

  • Pred številko osebe, kateri želite poslati SMS/MMS, je potrebno vnesti klicno številko države in nadaljujete z vnosom številke brez ničle.

  • Seveda ne!

  • Odvisno od paketa. V nekaterih naročniških imate vključeno določeno količino minut za klice iz Slovenije v države EU območja.

  • Za prenos celotnega imenika lahko uporabite Google račun. Oba računa lahko nastavite v Nastavitvah – Računi – Dodaj - Google ali Samsung račun – vnesite prijavne podatke o računu – Sinhronizacija stiki.

    V primeru, če je račun že dodan: Nastavitve – Računi – Google ali Samsung račun – Sinhronizacija stiki.

  • Za prenos celotnega imenika lahko uporabite iCLOUD račun. V Nastavitvah izberete iCloud, kjer si ustvarite ali dodate že obstoječ račun. Znotraj računa vklopite sinhronizacijo tako, da označite Stiki.

  • Pošljite ključno besedo PORABA na številko 6555, preko portala moj.megatel.si ali preko mobilne aplikacije Moj MegaTel.

  • Pošljite ključno besedo LTE na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov LTE/4G.

    Pošljite ključno besedo LTE NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov LTE/4G.

    Pošljite ključno besedo GPRS. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

    Pošljite ključno besedo GPRS NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

    Pošljite ključno besedo TUJINA GPRS NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov v tujini.

    Pošljite ključno besedo TUJINA GPRS DA na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

    Pošljite ključno besedo MMS na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev MMS.

    Pošljite ključno besedo MMS NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev MMS.

    Pošljite ključno besedo KLIC Z na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici v času nedosegljivosti in zasedenosti.

    Pošljite ključno besedo KLIC na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici v času nedosegljivosti.

    Pošljite ključno besedo KLIC IZKLOP na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici.

    Pošljite ključno besedo LIMITGPRS ZNESEK na številko 6555. Na številki X ste vključili limit za paketni prenos podatkov v tujini v znesku X EUR (z DDV).

    Pošljite ključno besedo LIMITGPRS NE na številko 6555. Na številki X ste izključili limit za paketni prenos podatkov v tujini. To lahko poveča vase stroške.

    Dodatne možnost lahko urejati tudi preko mobilne aplikacije Moj MegaTel ali pa preko spletnega portal Moj MegaTel.

  • Omrežje LTE/4G omogoča teoretične hitrosti prenosa podatkov do 300 Mb/s v smeri k uporabniku in do 50 Mb/s iz smeri uporabnika.

    Omrežje GSM/UMTS omogoča teoretične hitrosti do 21,6 Mb/s v smeri k uporabniku (HSDPA) in do 5,76 Mb/s iz smeri uporabnika (HSUPA).

  • Pojdite na spletno stran https://moj.megatel.si

    Kliknite »USTVARI NOV PROFIL«

    Na desni strani pod zapisom »USTVARI NOV PROFIL MEGATEL MOBILE« vpišite svojo mobilno številko

    Kliknite »STRINJAM SE S POGOJI«

    Kliknite »USTVARI NOV PROFIL«

    Preko SMS sporočila boste dobili geslo za prijavo

  • Poslano MMS sporočilo na telefonsko številko ali na email se ne zaračunava drugače kot SMS. Odšteje se od kvote, ki jo ima stranka zakupljeno pod SMS/MMS sporočila.

    Za poslano MMS sporočilo se uporabi podatkovni prenos, vendar se le-ta stranki ne zaračuna.

  • Pri gostovanju v EU/EEA se porabljajo storitve, vključene v paket.

    Po porabi storitev iz paketa, oziroma če storitve paket ne vključuje, pa se storitve obračunajo po Ceniku. Pri klicnih storitvah in sporočilih SMS veljajo količine, ki so namenjene klicem in sporočilom v druga slovenska omrežja. Cenik storitev v gostovanju v EU za aktualne naročniške pakete si lahko ogledate tukaj.

  • Prenos mobilne številke pomeni, da lahko zamenjate mobilnega operaterja in pri tem ohranite svojo obstoječo mobilno številko.

  • Za prenos številke potrebujete veljaven osebni dokument s sliko (osebno izkaznico ali potni list) in račun za telekomunikacijske storitve za številko, ki jo želite prenesti. Račun ne sme biti starejši od 90 dni.

  • Svetujemo vam, da pred odhodom v tujino v nastavitvah naprave izklopite možnost prenosa podatkov (data roaming), saj se lahko telefon samodejno povezuje s spletom, brez da bi vas na to opozoril.

  • Na številko 6555 pošljete sporočilo SMS s ključno besedo PORABA STORITVE. Prikaz predstavlja porabo SMS donacije in komercialna sporočila.

  • Svojim strankam ponujamo tudi dodatne pakete za prenos podatkov v tujini, zato vam svetujemo, da informacije preverite na naši spletni strani.

  • MegaTel uporabniki ste lahko vedno na tekočem in povezani z izbranimi ponudniki komercialnih sporočil. Preko kratkih številk in ključnih besed lahko sodelujete v nagradnih igrah in se v skladu z lastnimi željami prijavljate in odjavljate od izbranih vsebin. Storitve zagotavljajo MegaTelovi pogodbeni partnerji pod svojimi pogoji in v skladu s svojimi ceniki. Preberite več.

  • Kodi se nahajata pod premazom na zadnji strani kartice, kamor je vpeta tudi kartica SIM, ki jo prejmete ob sklenitvi naročniškega razmerja.

  • Koda PIN zagotavlja varnost vaše kartice SIM. Kodo lahko vnesete trikrat. Po tretjem napačnem vnosu se kartica SIM zaradi varnostnih razlogov zaklene in vnesti morate kodo PUK. S to kodo odklenete kartico SIM in ponovno nastavite kodo PIN.

  • Kodo PIN lahko spremenite prek nastavitev svoje mobilne naprave.

  • Pri sklepanju naročniškega razmerja izpolnite obrazec za prenos mobilne številke. Pri trenutnem operaterju vam ni treba urejati nič, saj prenos mobilne številke in ohranitev/prekinitev naročniškega razmerja pri trenutnem operaterju za vas uredimo mi.

  • MegaTel omogoča različne rešitve za komunikacijo z izbranimi ciljnimi skupinami. Zanje se odločajo različne organizacije z različnimi nameni, od humanitarnih organizacij in društev do klasičnih komercialnih ponudnikov, ki prek omenjenih rešitev tržijo svoje produkte in storitve. Pri tem vedno potrebujejo predhodno soglasje vsakega prejemnika teh sporočil. MegaTel je pri naročenih sporočilih SMS le ponudnik poti oz. komunikacijskega kanala, prek katerega komunicirata zunanji ponudnik in končni uporabnik. Za vse ostalo, torej vsebino, količino sporočil SMS, njihovo ceno in plačljivost, pa je odgovoren zunanji ponudnik storitve. Ponudnik storitev v celoti izvaja samostojno, sam določa pogoje uporabe storitve, ki jo nudi, in med drugim določa tudi način prijave in odjave na posamezno storitev. Sam tudi zbira prijave na svoje storitve in mora imeti ustrezno urejena vsa soglasja uporabnikov, da dovolijo uporabo svoje mobilne številke za uporabo njihove storitve.

    Poleg pisne prijave je zelo pogost način naročanja na komercialna sporočila SMS strinjanje oz. potrditev uporabnika prek sporočil SMS. Prijava se lahko uredi tudi z uporabo posamezne storitve, nakupom vsebine ali sodelovanjem v nagradni igri, seveda ob ustrezni potrditvi ponudnikovih pogojev uporabe. Pri tem se prepletajo različni komunikacijski kanali, od mobilnih telefonov in svetovnega spleta, do tiskanih kuponov in dopisnic. Uporabniki, ki se naročite na določeno storitev in s tem na prejemanje SMS-sporočil zunanjega ponudnika, se lahko tudi kadarkoli odjavite od njihovega prejemanja. To lahko storite sami, tako da sledite navodilom za odjavo ponudnika storitve, v primeru vprašanj pa se obrnete na ponudnika storitve.

    Uporabniki MegaTel pa imate na voljo tudi enotni način odjave od tovrstnih sporočil SMS. Za odjavo storitve oz. SMS-kluba je tako dovolj, da pošljete ključno besedo STOP na samostojno številko ponudnika. Nazaj prejmete povratno SMS-sporočilo s potrditvijo odjave.

    Svetujemo vam, da pred sodelovanjem v tovrstnih storitvah natančno preberete splošne pogoje ponudnika storitve. V njih je ponavadi poleg opisa storitve navedena tudi cena prejetih sporočil in način odjave. Prav tako bodite pozorni na vse informacije, ki so navedene v oglasu. {$localization.recommended} tudi, da si shranite oglas, navodila oziroma naslov spletne strani, kjer so objavljene podrobne informacije o storitvi, ki jo naročate ali uporabljate.

  • V SMS-nastavitvah svojega mobitela preverite, ali imate vpisano pravo številko SMS-centra: +38641001333. Znak + je obvezen. Nato poskusite poslati novo sporočilo.

  • Slovenija, Avstrija, Hrvaška, Italija, Madžarska, Švica, Nizozemska, Belgija, Luksemburg, Francija, Norveška, Švedska, Združeno kraljestvo, Španija, Danska, Finska, Islandija, Latvija, Poljska, Portugalska, Češka, Slovaška, Nemčija , Turčija.

    Če si želite ogledati najsodobnejši seznam polnilnih postaj v vsaki državi, si oglejte naš zemljevid.

  • Če želite uporabljati storitev Mega Mobility, morate ustvariti Mega Mobility račun.

    Glejte razdelek »Kako ustvarim Mega Mobility račun?« za podrobna navodila za ustvarjanje računa.

  • Sledite tem korakom, da začnete polniti z Mega Mobility:

    1. Prenesite aplikacijo Mega Mobility za iOS ali Android.
    2. Ustvarite uporabniški račun v aplikaciji.
    3. Dodajte želeni način plačila.
    4. Sistem je pripravljen za uporabo.
    5. Če želite, lahko z računom povežete svojo RFID kartico/čip za polnjenje. Za pomoč si oglejte navodila za registracijo RFID značke. Če želite, lahko kartico za polnjenje naročite tudi pri nas.
  • Trenutno sprejemamo vse pomembnejše kreditne kartice.

    Plačila z bančnim nakazilom žal ne sprejemamo, razen če ste poslovni uporabnik in partner sistema Mega Mobility. Če želite postati partner, nam pišite na emobility@megatel.si.

  • MegaTel je s sistemom Mega Mobility ponudnik storitev polnjenja (EMSP) in operater polnilnih mest (CPO). Svojim uporabnikom omogoča dostop do največjega javnega omrežja za polnjenje električnih vozil v Evropi. Z našo aplikacijo in/ali RFID ključem lahko polnite in plačujete na vseh polnilnih mestih na našem zemljevidu, ne glede na to, kdo je lastnik polnilnice.

  • Lokacijo, informacije, odpiralni čas in statuse pridobimo direktno od operaterjev polnilnic. Te informacije niso vedno pravilne, vendar smo zavezani h kreiranju in vzdrževanju natančne baze na katero se lahko zanesete. Če opazite kakršnekoli napačne informacije, nam jih prosimo sporočite.

  • Če želite registrirati RFID značko, morate biti na polnilni postaji Mega Mobility. Če imate v roki svojo RFID kartico / čip in ste že na polnilni postaji, lahko postopek začnete po naslednjih korakih: Pojdite v Meni in tapnite na RFID značke. Tapnite na gumb Dodaj RFID značko. Poskenirajte ali vpišite QR kodo polnilne postaje in tapnite RFID značko na RFID čitalcu. Dokončajte registracijo tako, da določite ime svoje RFID značke in jo povežete s plačilnim sredstvom.

  • Polnjenje je odvisno od lokacije, maksimalne moči in ostalih faktorjev polnilnice. Ko tapnete na lokacijo in podrsate navzgor, se vam pokažejo opcije in parametri polnilne postaje, prav tako pa se vam prikaže cena polnjenja.

  • Polnilnice lahko aktivirate bodisi preko aplikacije ali preko RFID ključa oz. kartice. Vse Mega Mobility polnilne postaje in številne partnerske polnilne postaje v omrežju Mega Mobility omogočajo aktivacijo polnjenja z aplikacijo. Za dostop do vseh postaj je potreben RFID ključ ali kartica.