• Preverite omrežne nastavitve. Svetujemo, da po vnosu spodnjih nastavitev izklopite in ponovno vklopite mobilno napravo. Za bolj podrobna navodila glejte navodila proizvajalca vašega mobilnega telefona.

    Splošni podatki za nastavitev prenosa podatkov (interneta):

    Ime dostopne točke (APN): internet

    Uporabniško ime (Username): mobitel

    Geslo (Password): internet

    Vrsta APN (APN Type): default,supl

    Splošni podatki za nastavitev sporočil MMS:

    MMS-center: http://mms.mobitel.si/servlets/mms

    Vrsta APN (APN Type): default,supl

    MMS-posredniški strežnik: 213.229.249.40

    Vrata posredniškega strežnika: 8080

    Vrsta APN: default,mms

  • Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam ne delujejo MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite telefon. Preverite še omrežne nastavitve. Glejte vprašanje številka 1.

  • Glejte vprašanje številka 1.

  • Strošek zamenjave SIM kartice lahko preverite na strani tukaj.

  • Ne.

  • Na SIM kartico lahko shranite do 500 stikov. Količina SMS in MMS je odvisna od modela mobilnega aparata.

  • SIM kartice ponujamo v 3 velikostih: Regular/Mini SIM, Micro SIM in Nano SIM. Velikost kartice SIM, ki jo boste potrebovali, je odvisna od vašega mobilnega aparata.

  • Najprej preverite, ali imate vzpostavljeno internetno povezavo. Preverite pravilnost vnesenih podatkov v svojem poštnem odjemalcu. Predvsem bodite pozorni, da ste vnesli pravilen elektronski naslov, poštni strežnik ter pravilno uporabniško ime in geslo.

  • Pred številko osebe, katero želite poklicati, je potrebno vnesti klicno številko države in nadaljujete z vnosom številke brez ničle.

  • Pred številko osebe, kateri želite poslati SMS/MMS, je potrebno vnesti klicno številko države in nadaljujete z vnosom številke brez ničle.

  • Seveda ne!

  • Odvisno od paketa. V nekaterih naročniških imate vključeno določeno količino minut za klice iz Slovenije v države EU območja.

  • Za prenos celotnega imenika lahko uporabite Google račun. Oba računa lahko nastavite v Nastavitvah – Računi – Dodaj - Google ali Samsung račun – vnesite prijavne podatke o računu – Sinhronizacija stiki.

    V primeru, če je račun že dodan: Nastavitve – Računi – Google ali Samsung račun – Sinhronizacija stiki.

  • Za prenos celotnega imenika lahko uporabite iCLOUD račun. V Nastavitvah izberete iCloud, kjer si ustvarite ali dodate že obstoječ račun. Znotraj računa vklopite sinhronizacijo tako, da označite Stiki.

  • Pošljite ključno besedo PORABA na številko 6555, preko portala moj.megatel.si ali preko mobilne aplikacije Moj MegaTel.

  • Pošljite ključno besedo LTE na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov LTE/4G.

    Pošljite ključno besedo LTE NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov LTE/4G.

    Pošljite ključno besedo GPRS. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

    Pošljite ključno besedo GPRS NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

    Pošljite ključno besedo TUJINA GPRS NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov v tujini.

    Pošljite ključno besedo TUJINA GPRS DA na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

    Pošljite ključno besedo MMS na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev MMS.

    Pošljite ključno besedo MMS NE na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev MMS.

    Pošljite ključno besedo KLIC Z na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici v času nedosegljivosti in zasedenosti.

    Pošljite ključno besedo KLIC na številko 6555. Vključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici v času nedosegljivosti.

    Pošljite ključno besedo KLIC IZKLOP na številko 6555. Izključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici.

    Pošljite ključno besedo LIMITGPRS ZNESEK na številko 6555. Na številki X ste vključili limit za paketni prenos podatkov v tujini v znesku X EUR (z DDV).

    Pošljite ključno besedo LIMITGPRS NE na številko 6555. Na številki X ste izključili limit za paketni prenos podatkov v tujini. To lahko poveča vase stroške.

    Dodatne možnost lahko urejati tudi preko mobilne aplikacije Moj MegaTel ali pa preko spletnega portal Moj MegaTel.

  • Omrežje LTE/4G omogoča teoretične hitrosti prenosa podatkov do 300 Mb/s v smeri k uporabniku in do 50 Mb/s iz smeri uporabnika.

    Omrežje GSM/UMTS omogoča teoretične hitrosti do 21,6 Mb/s v smeri k uporabniku (HSDPA) in do 5,76 Mb/s iz smeri uporabnika (HSUPA).

  • Pojdite na spletno stran Moj MegaTel

    Kliknite »USTVARI NOV PROFIL«

    Na desni strani pod zapisom »USTVARI NOV PROFIL MEGATEL MOBILE« vpišite svojo mobilno številko

    Kliknite »STRINJAM SE S POGOJI«

    Kliknite »USTVARI NOV PROFIL

    Preko SMS sporočila boste dobili geslo za prijavo

  • Poslano MMS sporočilo na telefonsko številko ali na email se ne zaračunava drugače kot SMS. Odšteje se od kvote, ki jo ima stranka zakupljeno pod SMS/MMS sporočila.

    Za poslano MMS sporočilo se uporabi podatkovni prenos, vendar se le-ta stranki ne zaračuna.

  • Pri gostovanju v EU/EEA se porabljajo storitve, vključene v paket.

    Po porabi storitev iz paketa, oziroma če storitve paket ne vključuje, pa se storitve obračunajo po Ceniku. Pri klicnih storitvah in sporočilih SMS veljajo količine, ki so namenjene klicem in sporočilom v druga slovenska omrežja. Cenik storitev v gostovanju v EU za aktualne naročniške pakete si lahko ogledate tukaj.

  • Prenos mobilne številke pomeni, da lahko zamenjate mobilnega operaterja in pri tem ohranite svojo obstoječo mobilno številko.

  • Za prenos številke potrebujete veljaven osebni dokument s sliko (osebno izkaznico ali potni list) in račun za telekomunikacijske storitve za številko, ki jo želite prenesti. Račun ne sme biti starejši od 90 dni.

  • Svetujemo vam, da pred odhodom v tujino v nastavitvah naprave izklopite možnost prenosa podatkov (data roaming), saj se lahko telefon samodejno povezuje s spletom, brez da bi vas na to opozoril.

  • Na številko 6555 pošljete sporočilo SMS s ključno besedo PORABA STORITVE. Prikaz predstavlja porabo SMS donacije in komercialna sporočila.

  • Svojim strankam ponujamo tudi dodatne pakete za prenos podatkov v tujini, zato vam svetujemo, da informacije preverite na naši spletni strani.

  • MegaTel uporabniki ste lahko vedno na tekočem in povezani z izbranimi ponudniki komercialnih sporočil. Preko kratkih številk in ključnih besed lahko sodelujete v nagradnih igrah in se v skladu z lastnimi željami prijavljate in odjavljate od izbranih vsebin. Storitve zagotavljajo MegaTelovi pogodbeni partnerji pod svojimi pogoji in v skladu s svojimi ceniki. Več si preberite tukaj.

  • Kodi se nahajata pod premazom na zadnji strani kartice, kamor je vpeta tudi kartica SIM, ki jo prejmete ob sklenitvi naročniškega razmerja.

  • Koda PIN zagotavlja varnost vaše kartice SIM. Kodo lahko vnesete trikrat. Po tretjem napačnem vnosu se kartica SIM zaradi varnostnih razlogov zaklene in vnesti morate kodo PUK. S to kodo odklenete kartico SIM in ponovno nastavite kodo PIN.

  • Kodo PIN lahko spremenite prek nastavitev svoje mobilne naprave.

  • Pri sklepanju naročniškega razmerja izpolnite obrazec za prenos mobilne številke. Pri trenutnem operaterju vam ni treba urejati nič, saj prenos mobilne številke in ohranitev/prekinitev naročniškega razmerja pri trenutnem operaterju za vas uredimo mi.

  • MegaTel omogoča različne rešitve za komunikacijo z izbranimi ciljnimi skupinami. Zanje se odločajo različne organizacije z različnimi nameni, od humanitarnih organizacij in društev do klasičnih komercialnih ponudnikov, ki prek omenjenih rešitev tržijo svoje produkte in storitve. Pri tem vedno potrebujejo predhodno soglasje vsakega prejemnika teh sporočil. MegaTel je pri naročenih sporočilih SMS le ponudnik poti oz. komunikacijskega kanala, prek katerega komunicirata zunanji ponudnik in končni uporabnik. Za vse ostalo, torej vsebino, količino sporočil SMS, njihovo ceno in plačljivost, pa je odgovoren zunanji ponudnik storitve. Ponudnik storitev v celoti izvaja samostojno, sam določa pogoje uporabe storitve, ki jo nudi, in med drugim določa tudi način prijave in odjave na posamezno storitev. Sam tudi zbira prijave na svoje storitve in mora imeti ustrezno urejena vsa soglasja uporabnikov, da dovolijo uporabo svoje mobilne številke za uporabo njihove storitve.

    Poleg pisne prijave je zelo pogost način naročanja na komercialna sporočila SMS strinjanje oz. potrditev uporabnika prek sporočil SMS. Prijava se lahko uredi tudi z uporabo posamezne storitve, nakupom vsebine ali sodelovanjem v nagradni igri, seveda ob ustrezni potrditvi ponudnikovih pogojev uporabe. Pri tem se prepletajo različni komunikacijski kanali, od mobilnih telefonov in svetovnega spleta, do tiskanih kuponov in dopisnic. Uporabniki, ki se naročite na določeno storitev in s tem na prejemanje SMS-sporočil zunanjega ponudnika, se lahko tudi kadarkoli odjavite od njihovega prejemanja. To lahko storite sami, tako da sledite navodilom za odjavo ponudnika storitve, v primeru vprašanj pa se obrnete na ponudnika storitve.

    Uporabniki MegaTel pa imate na voljo tudi enotni način odjave od tovrstnih sporočil SMS. Za odjavo storitve oz. SMS-kluba je tako dovolj, da pošljete ključno besedo STOP na samostojno številko ponudnika. Nazaj prejmete povratno SMS-sporočilo s potrditvijo odjave.

    Svetujemo vam, da pred sodelovanjem v tovrstnih storitvah natančno preberete splošne pogoje ponudnika storitve. V njih je ponavadi poleg opisa storitve navedena tudi cena prejetih sporočil in način odjave. Prav tako bodite pozorni na vse informacije, ki so navedene v oglasu. Priporočamo tudi, da si shranite oglas, navodila oziroma naslov spletne strani, kjer so objavljene podrobne informacije o storitvi, ki jo naročate ali uporabljate.

  • V SMS-nastavitvah svojega mobitela preverite, ali imate vpisano pravo številko SMS-centra: +38641001333. Znak + je obvezen. Nato poskusite poslati novo sporočilo.

  • V času gostovanja lahko pošiljate in sprejemate sporočila SMS, če ima MegaTel z operaterjem v državi, ki jo obiskujete, sklenjeno pogodbo o gostovanju. Ko pošiljate sporočilo SMS iz tujine, pred telefonsko številko ne pozabite dodati mednarodne klicne številke države prejemnika. Če ni drugače določeno, je prejemanje sporočil SMS v tujini brezplačno. Pošiljanje sporočil SMS iz tujine se obračuna po veljavnem ceniku tujega operaterja in ni del morebitnih vnaprej zakupljenih enot vašega naročniškega paketa.

  • Obveščeni boste z SMS sporočilom, ko:

    dosežete 80% zakupljene količine prenosa podatkov,

    dosežete 90% zakupljene količine prenosa podatkov,

    porabite vso zakupljeno količino podatkov (100%).

  • V Sloveniji obstajajo področja, na katerih je lahko mobilni signal nekoliko šibkejši. Zaradi tega našim naročnikom kot edini operater v Sloveniji omogočamo uporabo dodatnega omrežja nacionalnega operaterja in s tem še boljšo pokritost z omrežjem. Nacionalno gostovanje je že vključeno v vse naročniške pakete iz naše aktualne ponudbe in tako naročnikom ne prinaša dodatnih stroškov.

  • Če imate ob gostovanju v tujini nastavljene preusmeritve na slovensko številko za primere, ko se ne javite, je obračun stroškov ob vzpostavitvi klica za eno minuto sledeč: minuta dohodnega klica v tujini in minuta odhodnega klica v Slovenijo.

  • Za večjo varnost in zaščito naših uporabnikov smo v skladu z direktivo Evropske unije omejili porabo GPRS storitev v času gostovanj v tujini. Vsak uporabnik lahko v tujini nemoteno prenese količino prenosa podatkov do limita 61 EUR. Prosimo, da pred odhodom v tujino preverite cenik gostovanja na naši spletni strani.

  • Ko dosežete limit 61 EUR, ki velja za tujino, vam bo MegaTel onemogočil nadaljnji prenos podatkov v tujini.

    Povečanje limita podatkovnega prenosa v tujini lahko vklopite neposredno s poslanim sporočilom SMS:

    LIMITGPRS ZNESEK na številko 6555. Na številki X ste vključili limit za paketni prenos podatkov v tujini v znesku X EUR (z DDV).

    Poslano sporočilo SMS je plačljivo. Če je sporočilo poslano znotraj Slovenije, se odšteje od zakupljene količine sporočil SMS v vašem naročniškem paketu ali se obračuna po veljavnem ceniku MegaTel. Če je sporočilo poslano iz tujine, se obračuna po veljavnem ceniku tujega operaterja. Povratno sporočilo SMS je brezplačno.

  • Mobilne naprave si lahko omrežje izberejo samodejno, če je v omrežnih nastavitvah izbrana takšna nastavitev. Svetujemo vam, da si pod nastavitvami omrežja ročno izberete domače mobilno omrežje MegaTel in se tako izognete možnosti prijave na omrežje tujega operaterja.

  • Kljub izklopu podatkov v nastavitvah za telefon, lahko pri nekaterih napravah v ozadju še vedno potekajo posodobitve določenih aplikacij. S tem pa se porablja tudi prenos podatkov, ki lahko povzroči dodatne stroške v tujini. Predlagamo vam, da si zagotovite popolno blokado prenosa podatkov prek USSD ukaznega niza s klicem na *121*4# in sledenjem navodilom o izbiri blokade, ki jo želite vključiti ali izključiti.

  • Prenos podatkov v tujini je na voljo v vseh državah, kjer ima MegaTel omogočeno podatkovno gostovanje. Svetujemo vam, da pred odhodom na pot na spletni strani preverite možnost uporabe prenosa podatkov v državi, v kateri gostujete.

    Če uporabljate pametni mobilni telefon, vam svetujemo, da preverite nastavitve prenosa podatkov v času gostovanja (data roaming), saj mora biti ta možnost omogočena. 

  • Svetujemo vam, da med nastavitvami telefona poiščete možnost Dovoli prejemanje večpredstavnostnih sporočil in preverite, če je izbrana možnost NE (do preklica onemogočeno sprejemanje) ali Samo v domačem omrežju (onemogočeno sprejemanje v času gostovanja v tujem omrežju).

    Za nemoteno prejemanje sporočil MMS izberite možnost DA (sporočila se bodo naložila samodejno) ali Ročno (sami določite, da se vam sporočilo naloži). V izogib nezaželenim stroškom med gostovanjem vam svetujemo izbiro možnosti Samo v domačem omrežju ali Ročno, saj je sprejem sporočila MMS brezplačen le, ko ste prijavljeni v radijsko omrežje MegaTel ali v času gostovanja v omrežju nacionalnega operaterja.

  • Uporabnike, ki so v obdobju zadnjih štirih mesecev več kot polovico mobilnih storitev uporabljali pretežno v EU/EEA gostovanju in so bili v tem obdobju hkrati več kot 50% časa prijavljeni v tuje omrežje v EU/EEA gostovanju, in ne v Sloveniji ali izven EU/EEA, z namenom preprečevanja zlorab prek sporočila SMS pozovemo k spremembi vzorca uporabe (oziroma da izkažejo t. i. trajne vezi).

    Če v 14 dneh od opozorila vzorca uporabe ne bodo ustrezno spremenili (torej tako, da bodo več kot polovico časa v obdobju opazovanih 14 dni prijavljeni v omrežje izven EU/EEA gostovanja ali bodo v istem obdobju več kot polovico mobilnih storitev uporabili izven EU/EEA gostovanja), jim bomo za vso nadaljnjo uporabo mobilnih storitev v EU/EEA gostovanju zaračunavali pribitke za gostovanje v skladu s cenikom.

    KATEGORIJA STORITVE VIŠINA PRIBITKA Z DDV
    Odhodni klici 0,0390 €
    Dohodni klici 0,0093 €
    SMS/MMS 0,0122 €
    Prenos podatkov 0,0030 €
  • Pribitki se zaračunavajo z namenom preprečitve zlorab ali nepravilne uporabe mobilnih storitev (odhodni klici, sporočila SMS in prenos podatkov) v nasprotju s Politiko poštene uporabe (PPU) storitev v EU gostovanju družbe Mega M d.o.o.

  • Zaračunavanje pribitkov traja toliko časa, dokler uporabnik ne spremeni vzorca uporabe na način, da:

    Je v obdobju zadnjih 4 mesecev pretežno prisoten izven EU/EEA gostovanja, torej v Sloveniji ali kateri drugi državi izven EU/EEA, ali

    ima v obdobju zadnjih 4 mesecev pretežno uporabo mobilnih storitev izven EU/EEA gostovanja, torej da pretežno uporablja mobilne storitve v Sloveniji ali kateri drugi državi izven EU/EEA.

  • V območje EU/EEA so zajete države članice Evropske unije ter Lihtenštajn, Norveška in Islandija.

  • Slovenija, Avstrija, Hrvaška, Italija, Madžarska, Švica, Nizozemska, Belgija, Luksemburg, Francija, Norveška, Švedska, Združeno kraljestvo, Španija, Danska, Finska, Islandija, Latvija, Poljska, Portugalska, Češka, Slovaška, Nemčija, Turčija.

    Če si želite ogledati najsodobnejši seznam polnilnih postaj v vsaki državi, si oglejte naš zemljevid.

  • Če želite uporabljati storitev Mega Mobility, morate ustvariti Mega Mobility račun.

    Glejte vprašanje »Kako ustvarim Mega Mobility račun?« za podrobna navodila za ustvarjanje računa.

  • Sledite tem korakom, da začnete polniti z Mega Mobility:

    Prenesite aplikacijo Mega Mobility za iOS ali Android.

    Ustvarite uporabniški račun v aplikaciji.

    Dodajte želeni način plačila.

    Sistem je pripravljen za uporabo.

    Če želite, lahko z računom povežete svojo RFID kartico/čip za polnjenje. Za pomoč si oglejte navodila za registracijo RFID značke. Če želite, lahko kartico za polnjenje naročite tudi pri nas.

  • Trenutno sprejemamo vse pomembnejše kreditne kartice.

    Plačila z bančnim nakazilom žal ne sprejemamo, razen če ste poslovni uporabnik in partner sistema Mega Mobility. Če želite postati partner, nam pišite na emobility@megatel.si.

  • MegaTel je s sistemom Mega Mobility ponudnik storitev polnjenja (EMSP) in operater polnilnih mest (CPO). Svojim uporabnikom omogoča dostop do največjega javnega omrežja za polnjenje električnih vozil v Evropi. Z našo aplikacijo in/ali RFID ključem lahko polnite in plačujete na vseh polnilnih mestih na našem zemljevidu, ne glede na to, kdo je lastnik polnilnice.

  • Lokacijo, informacije, odpiralni čas in statuse pridobimo direktno od operaterjev polnilnic. Te informacije niso vedno pravilne, vendar smo zavezani h kreiranju in vzdrževanju natančne baze na katero se lahko zanesete. Če opazite kakršnekoli napačne informacije, nam jih prosimo sporočite.

  • Če želite registrirati RFID značko, morate biti na polnilni postaji Mega Mobility. Če imate v roki svojo RFID kartico / čip in ste že na polnilni postaji, lahko postopek začnete po naslednjih korakih: Pojdite v Meni in tapnite na RFID značke. Tapnite na gumb Dodaj RFID značko. Poskenirajte ali vpišite QR kodo polnilne postaje in tapnite RFID značko na RFID čitalcu. Dokončajte registracijo tako, da določite ime svoje RFID značke in jo povežete s plačilnim sredstvom.

  • Polnjenje je odvisno od lokacije, maksimalne moči in ostalih faktorjev polnilnice. Ko tapnete na lokacijo in podrsate navzgor, se vam pokažejo opcije in parametri polnilne postaje, prav tako pa se vam prikaže cena polnjenja.

  • Polnilnice lahko aktivirate bodisi preko aplikacije ali preko RFID ključa oz. kartice. Vse Mega Mobility polnilne postaje in številne partnerske polnilne postaje v omrežju Mega Mobility omogočajo aktivacijo polnjenja z aplikacijo. Za dostop do vseh postaj je potreben RFID ključ ali kartica.