Bonitetni sistem razvit s strani MegaTel omogoča personalizirane promocije, izvajanje nagrajevanja članov, segmentacijo članov, pospeševanje prodaje in celovit pregled nad ključnimi parametri poslovanja. Vsebuje napredne analitične in komunikacijske module, ki omogočajo učinkovito pripravo, implementacijo, merjenje in oglaševanje marketinških kampanij in promocij ter učinkovito komunikacijo s člani. Gre za odprt in fleksibilen sistem, ki se prilagodi praktično vsem specifičnim zahtevam poslovne stranke.
MegaTel bonitetni sistem se povsem integrira z obstoječim ERP sistemom pri trgovcu, saj se integracija izvede neposredno s samo blagajno in obračunskim sistemom. Integracija je hitra in enostavna, izvede se z različnimi pristopi, največkrat z naprednimi API vmesniki, ki še dodatno poenostavijo izvedbo. Prav tako so za enostavno vključitev v promocije omogočeni različni nivoji integracije tudi z zunanjimi partnerji trgovca, odvisno od potreb in tehničnih sposobnosti partnerja.
Na osnovi predhodnega obnašanja kupca je možno prek MegaTel bonitetnega sistema kreirati personalizirane promocije za vsakega dotičnega člana. Stroški takšne promocije so bistveno manjši, „conversion ratio“ pa se znatno poveča. Dodatno si lahko kupci samostojno kreirajo svoje promocije on-line ali na blagajni. S tem se bodo kupci vedno vračali k trgovcu, saj je njihov izbrani artikel po najugodnejši ceni.
Bonitetni sistem se lahko uporabi tudi kot procesni center za Lojalnostno kartico, darilno kartico, kartico zaposlenih, kartico za brezgotovinsko plačevanje in kartico za poslovne partnerje. Kupci lahko za svojo identifikacijo uporabijo tradicionalno RFID kartico ali svoj pametni telefon z dedicirano mobilno aplikacijo trgovca.
Člani lahko na mobilni aplikaciji trgovca vidijo zbrane bonitete, porabljene bonuse, nakupe, itd. Prav tako so lahko obveščeni o trenutnih promocijah v specifični poslovni enoti na osnovi GPS lokacije. Glede na to, da je MegaTel tudi operater mobilne telefonije vam dodatno omogočamo enostavno kreiranje obvestil vašim članov prek SMS in E-mail. Kampanije so stroškovno ugodne in zelo učinkovite, saj ciljajo točno določeno skupino članov.
Prek obveznega modula analitike MegaTel bonitetni sistem omogoča trgovcu uporabo pridobljenih rezultatov oz. statistike ua ustrezno, ciljno usmerjeno komunikacijo s kupci oz. svojimi člani.
MegaTel je izredno prilagodljiv glede poslovnega modela za vpeljavo bonitetnega sistema. Vabimo vas, da nas pokličete ter prediskutiramo vaše potrebe in želje ter možne načine vpeljave bonitetnega sistema v vaš poslovni proces.